torsdag 27 augusti 2009

john bauer

flåt...lite mycket sen i tisdags då skolan började och min första dag på john bauer gymnasiet. trodde jag skulle spricka av nervositet men jag va knappt nervös när jag väl kom fram. har hamnat i en riktigt bra klass. och linjen verkar bra so far. inte inte gjort någonting som har med just linjen(it-media) att göra. har mest fokuserat på studieteknik och nu på eftermiddagen fick vi undervisning i "fronter" en sida där vi kommer kunna hålla koll och lämna in läxor, inlämningar m.m... så vid 1 var det klart och vi fick gå för dagen:) kändes skönt med tanke på att jag va nedrans trött idag.
nu ikväll ska jag på en promenad med min vän Ida som jag inte sätt på några dagar nu. hon går ju i skola i malmö så det blir ju att man ses någon stund på kvällen eller på helger:)

imorgon blir det tolvkamp i skolan då alla elever ska delta, hih kan bli spännande ändå.

peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar